Termeni și condiții

Relația dintre părți este guvernată de următoarele acte normative:

  • OG nr. 21/1992 privind protecţia consumătorilor
  • OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumătorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii
  • Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor în relația cu consumătorii și armonizarea reglementărilor cu legislația europeană privind protecția consumătorilor
  • Legea 365/2002 privind comerțul electronic.

Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpărarea produselor și serviciilor prezentate pe site-ul nostru implică acceptarea termenilor și condițiilor prezentate pe acest site. Pentru folosirea în cele mai bune condiții a site-ului se recomandă citirea cu atenție a acestui material.

Înregistrarea ca utilizator al acestui site reprezintă acordul dumneavoastră implicit privind primirea mesajelor electronice legate de produsele prezentate.

Acest site este deținut de societatea BELORIA BEAUTY SHOP SRL cu sediul în Municipiul Câmpina, Bld Carol I nr. 70, bl. 17D, et.1, ap.1, Județul Prahova, înregistrată la ORC Prahova sub nr. J29/1253/2016, având CUI RO 36288886 și funcționează conform legislației române în domeniul său de activitate.

Întregul conținut al site-ului nostru incluzând elemente de design și grafică web este proprietatea BELORIA BEAUTY SHOP SRL și este protejat conform Legii dreptului de autor și legilor privind dreptul de proprietate intelectuală și industrial.

Folosirea fără acordul scris al proprietarului a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legilor în vigoare.

Utilizatorul este obligat să folosească informațiile de pe site-ul nostru doar în interes personal, fără a avea dreptul de a descărca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a-l reproduce parțial sau integral, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau contrare intereselor societății BELORIA BEAUTY SHOP SRL fără acordul scris al acesteia.

BELORIA BEAUTY SHOP SRL  își rezervă dreptul să facă modificări, actualizări privind termenii și condițiile, fără o notificare prealabilă și fără precizarea motivelor. BELORIA BEAUTY SHOP SRL  își rezervă dreptul să facă modificări în structura site-ului fără o notificare prealabilă și fără precizarea motivelor.

Continuarea folosirii site-ului implică acceptarea modificărilor efectuate.

 

Protecția Datelor Personale

Operatorul de activități comerciale pe internet www.bloomshop.ro, stochează și prelucrează datele cu caracter personal, în conformitate cu Legea privind protecția datelor cu caracter personal Nr. 677/2001, cu modificările și completările ulterioare.

Scopul colectării datelor este: informarea utilizatorilor privind situația contului de pe bloomshop.ro, informarea utilizatorilor/clienților privind evoluția și starea comenzilor, evaluarea produselor și serviciilor oferite, pentru reclamă, marketing și publicitate, statistică.

Toate informațiile despre clienții noștri sunt protejate împotriva oricărei utilizări abuzive.

Este interzisă furnizarea de date false sau incomplete când se completează o comandă, caz în care ne rezervăm dreptul de a întreprinde măsuri legale împotriva persoanelor în cauză.
Informațiile personale pe care le furnizați în momentul achiziționării sunt complet confidențiale și în nici un caz nu vor fi furnizate către terți. Datele cu caracter personal vor fi folosite doar pentru activitățile asociate cu executarea comenzii, dar numai după ce ne-am asigurat printr-un contract că aceste informații sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații personale se face conform legislației în vigoare.

 

Ștergerea datelor personale

Dacă doriți să ștergem toate date dvs. personale, trimite-ne o cerere la contact@bloomshop.ro. Vom șterge imediat toate datele pesonale sau alte informații considerate sensibile.

 

Garanție și sesizări

Produsele livrate de către noi sunt în termen de valabilitate.

Orice sesizare a clientului cu privire la calitatea produsului trebuie să conțină descrierea defectului reclamat și o copie a facturii (sau orice alt act care să demonstreze achiziția). Orice sesizare va fi procesată fără întârziere și clientul va fi informat despre constatările făcute. Procedura de retur va fi trimisă pe email clientului, imediat ce a fost recepționată sesizarea.

Ne străduim ca informațiile pe care vi le oferim să fie cât mai clare și mai reale. Cu toate acestea pot interveni anumite erori. Nu oferim niciun fel de garanție directă sau indirectă privind calitatea informațiilor, imaginilor, produselor obținute gratis prin intermediul serviciului nostru.

Se poate întâmpla ca la un moment dat, în dreptul unui produs, să nu fie trecute toate detaliile despre acesta. Acest lucru se întâmplă pentru ca obținerea și prelucrarea datelor despre un produs necesită timp și datele se introduc treptat. În general, în câteva zile de la introducerea unui nou produs, vor fi trecute și toate celelalte detalii despre acesta. 

Vă rugăm să luați în considerare că produsele cosmetice desfăcute și utilizate care nu reprezintă un defect calitativ și nu sunt expirate, nu pot fi returnate din motive de sănătate. În conformitate cu legislația uniformizată a Uniunii Europene, toate produsele cosmetice au lipit pe ambalaj o pictogramă (un desen ce reprezintă o cutie rotundă desfăcută și un număr). Numărul trecut pe această pictogramă reprezintă numărul de luni al termenului de valabilitate al produsului din momentul în care acesta a fost deschis.

Spre exemplu un produs cu pictograma M24 poate fi folosit timp de 24 de luni din momentul în care a fost deschis. În cazul produselor cu termen de valabilitate mai mare de 36 de luni pictograma este M36.

BELORIA BEAUTY SHOP  își rezervă dreptul de a nu oferi nici o garanție că serviciul oferit va fi potrivit cerințelor tale sau că serviciul va fi neîntrerupt, sigur și fără erori de orice fel.

Fără nici o notificare prealabilă, BELORIA BEAUTY SHOP SRL poate șterge sau adăuga orice informație pe site și poate întrerupe orice activitate sau arhivă din conținutul site-lui.

BELORIA BEAUTY SHOP SRL  nu se face răspunzătoare pentru coletele deteriorate datorită proastei manipulări din partea firmelor de livrare cu care colaborăm.

BELORIA BEAUTY SHOP SRL  își rezervă dreptul de a refuza o comandă dacă se găsește în una din următoarele situații:

  • Produsul comandat nu este pe stoc;
  • Imposibilitatea obținerii confirmării de plată;
  • Identificarea unei erori în informațiile pentru produs, inclusiv prețul sau oferta promoțională;
  • Clientul manifestă un comportament și limbaj neadecvat (agresiv, licențios, etc.) sau are în istoricul comenzilor – livrări refuzate.

Orice divergent apărut între compania noastră și clienți, se încearcă a fi rezolvat pe cale amiabilă prin înțelegere între cele două părți. În cazul în care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale din acest domeniu, iar soluționarea conflictelor este de competența instanțelor judecătorești competente. Fiind de acord cu acești Termeni și Condiții clientul își asumă în totalitate aceste riscuri.

 

Comanda

Pentru a comanda produsele noastre trebuie să:

  • accesați site-ul  www.bloomshop.ro;
  • selectați produsul/produsele dorite;
  • apăsați butonul “adăugă în coș”;
  • se accesează pagina coșului de cumpărături făcând click pe butonul cu imaginea de coș de cumpărături
  • se verifică în fereastra deschisă produsul comandat și cantitatea;
  • dacă produsul/produsele selectate corespund cerințelor dvs, continuați prin alegerea metodei de plată (Numerar la livrare, Transfer Bancar (OP) sau Plata Online)
  • pentru plasarea comenzii apăsați butonul “Plasare Comandă”
  • se deschide o fereastră în care se completează datele dumneavoastră. Datele obligatorii vor fi semnalate cu steluță în dreptul chenarului.
  • în momentul în care ați terminat de completat datele dumneavoastră de contact apăsați butonul “Plasare Comandă”;
  • în cazul în care primiți un mesaj în care sunteți anunțat că nu s-a trimis comanda repetați vă rugăm pașii de mai sus.
  • dacă ați optat pentru plata prin Transfer Bancar (OP), informațiile bancare vor fi afișate în pagina de confirmare a comenzii și incluse în mail-ul de confirmare.

În acest moment operatorul nostru a primit comanda dumneavoastră.

Toate comenzile sunt confirmate fără excepții de către operatorii noștri. În cazul în care nu sunteți contactat înseamnă că dintr-un motiv tehnic comanda dumneavoastră nu a putut fi procesată și drept urmare vă rugăm să ne telefonați.

 

Modalități de Plată  

  • Numerar, la livrare – Plătiți curierului, iar acesta va emite o chitanță.
  • Transfer bancar (OP) – după plasarea comenzii veți primi numărul de cont pentru a putea efectua plata în avans. La livrarea produsului veți primi factură fiscală.
  • Plata cu cardul – Prin intemediul procesatorului nostru partener Raiffeisen Bank/Plationline.ro – Această metodă de plată este complet securizată. Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro). Plata se bazează pe un sistem securizat de procesare a tranzacțiilor online care oferă confidențialitate, siguranță și simplitate în achiziția produselor și serviciilor prin Internet. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul băncii, magazinul nostru nu solicită și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră. Dacă tranzacția este autorizată, plata este făcută imediat și produsele achiziționate vor fi livrate în termen de 2-10 zile lucrătoare, dacă sunt în stoc.

*Preturile contin T.V.A.

Livrare

Modalitate de transport: Fan Courier

Livrarea este gratuită în toată țara pentru comenzile ce depășesc 200 lei*. 

Valoare Comandă Cost Transport în țară
0 – 199.99 Ron 18 lei
Peste 200 lei GRATIS

Livrarea se face numai pe teritoriul României, în  2-10 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii de către unul dintre operatorii noștri la adresa specificată de către dumneavoastră.

Livrarea se face de luni până vineri între orele 09:00-18:30 și sambata între orele 09:00-14:00 cu excepția zilelor aferente marilor sărbători religioase sau tradiționale (Crăciun, An Nou, Paște etc.). Dacă în acest interval nu sunteți acasă, vă rugăm să specificați o altă adresă (ex: adresa de la locul de muncă) pentru a nu se produce întârzieri la livrare sau chiar nelivrarea produselor comandate.

 

Returnare Produse

Dacă din anumite motive doriți returnarea unui produs, noi vă returnăm în totalitate suma plătită pentru acel produs.

Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris, prin email, pe vânzător că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Nu se pot restitui produse folosite, deteriorate sau care prezintă urme de utilizare.
Solicitați telefonic returul printr-un apel la numărul 0723/671.111.

Returnarea efectivă a produsului se poate face prin curierat rapid, cu condiția ca produsul să fie în aceeași stare în care a fost livrat .

Contravaloarea mărfii returnate, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cea standard, oferită de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a renunța la cumpărare, se va plăti prin Transfer Bancar în contul specificat de către client.

Legislația românească în vigoare prevede: “consumatorul are dreptul de a renunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile calendaristice, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea  iar bloomshop.ro va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 30 de zile de la data renunțării în scris a contractului. Suma înapoiată cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. În cazul unei erori de comandă (ex: s-a trimis alt produs etc.) bloomshop.ro va suporta taxa de transport.

În cazul în care coletul primit prezintă urme de deterioare vă rugăm să refuzați primirea acestuia, sesizările ulterioare nu vor fi luate în considerare.

Înapoierea sumei se va realiza prin Transfer Bancar în contul specificat de către client.

 

Adresa de returnare a produselor este:

Societatea BELORIA BEAUTY SHOP SRL

Telefon: 0723/671.111

Municipiul Câmpina, Bulevardul Carol I nr. 70, bl. 17D, et.1, ap.1, Județul Prahova
România

Pentru orice alte întrebări contactați-ne la contact@bloomshop.ro

 

Oferte/Promoții

BLOOMSHOP.RO poate  organiza diferite Promoții, care sunt anunțate pe site și/sau pe facebook și/sau pe alte canale. Promoțiile noastre  nu se cumulează și își încep valabilitatea în momentul activării acestora pe site și încetează în momentul inactivării lor de pe site.

 

Adresă de corespondența

Beloria Beauty Shop SRL

Municipiul Câmpina, Bulevardul Carol I nr. 70, bl. 17D, et.1, ap.1,Județul Prahova
România

Relații cu clienții
L-V: 08-20:00

Tel: 0723/671.111

Email:contact@bloomshop.ro